دانستني هاي اتصالات ساختماني و صنعتي دانستني هاي اتصالات ساختماني و صنعتي .

دانستني هاي اتصالات ساختماني و صنعتي

ليست قيمت لوله و اتصالات پنج لايه نيوپايپ 1402

لوله‌ها و اتصالات پنج لايه نيوپايپ با ساختار پليمري خاص و حضور فلز در طراحي آنها، قابل استفاده براي مصارف مختلف تا دماي 90 درجه مي‌باشند. كاربرد اصلي اين لوله‌ها در لوله‌كشي ساختمان‌هاست. در ادامه به برخي از كاربردهاي اين لوله و اتصالات آن پرداخته مي‌شود.

آب سرد و گرم:

استفاده از لوله‌هاي پنج لايه در تمامي سيستم‌هاي آب سرد و گرم ساختمان.
تأسيسات سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع:

استفاده در سيستم‌هاي تأسيساتي براي ايجاد شرايط سرمايش، گرمايش و تهويه مطبوع.
سيستم‌هاي گرمايش از كف:

جهت جابه‌جايي آب گرم در لوله‌هاي نيوپايپ زير كف پوش ساختمان براي سيستم‌هاي گرمايش از كف.
انتقال آب در رايزرها:

استفاده در انتقال آب در رايزرها و سيستم‌هاي مشابه.
كاربرد در صنايع پزشكي و بهداشتي:

مصارف فراوان در صنايع پزشكي براي توليد گازهاي طبي، سيستم‌هاي دياليز و ديگر كاربردهاي مرتبط. همچنين قابل استفاده در صنايع دارويي و غذايي با دماي كمتر از 90 درجه.
كاربرد صنعتي:

در صنايع شيميايي كه لوله‌هاي فلزي مناسب نيستند، از لوله پنج لايه نيوپايپ بهره‌مند شود. همچنين در صنايعي از قبيل ماشين‌سازي، كشتي‌سازي، نفت و گاز و ...
سيستم‌هاي گرمايي و سرمايي:

به علت مقاومت خوب در برابر فشار و شكستگي، اين لوله‌ها در لوله‌كشي سردخانه‌ها، فن كوئل‌ها، سيستم‌هاي توليد سرما و سيستم‌هاي جديد سرمايش از كف مورد استفاده قرار مي‌گيرند. افت دما در آب گرم در طول مسير لوله‌هاي نيوپايپ به‌طور محسوسي كاهش پيدا نمي‌كند.

 

ليست قيمت لوله و اتصالات پنج لايه نيوپايپ 1402


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۶:۰۰ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

بررسي و معرفي محل فروش دريچه كنتور آب با تركيب اتحادگستر

مقدمه: در دنياي امروز، تكنولوژي و توسعه در حوزه زيرساخت‌ها و امور مرتبط با آب، نياز به استفاده از تجهيزات مدرن و كارآمد را افزايش داده است. يكي از اين تجهيزات ضروري، دريچه كنتور آب است كه نقش حياتي در كنترل و اندازه‌گيري مصرف آب ايفا مي‌كند. در اين مقاله، ما به بررسي و معرفي يك محل فروش دريچه كنتور آب با نام اتحادگستر در پاساژ خيام خواهيم پرداخت.

توضيحات درباره اتحادگستر: اتحادگستر يك فروشگاه اينترنتي و حضوري است كه با تلفيق تكنولوژي و خدمات حضوري، به فروش و عرضه انواع دريچه كنتور آب مي‌پردازد. اين فروشگاه با داشتن پايگاه اينترنتي خود و مكان فيزيكي در پاساژ خيام، يك مركز جامع براي تأمين نيازهاي مختلف مشتريان در زمينه دريچه كنتور آب به وجود آورده است.

لوكيشن محل فروش: با استفاده از نقشه موجود در پايين صفحه، مشتريان به راحتي مي‌توانند لوكيشن دقيق محل فروش دريچه كنتور آب اتحادگستر را در پاساژ خيام دريافت كنند. كافي است روي نقطه مربوطه كليك كنند و مسير به مقصد نمايش داده شده را دنبال كنند.

ويژگي‌هاي دريچه كنتور آب: در مقاله به ويژگي‌هاي فني و كاربردي دريچه كنتور آب پرداخته خواهد شد. به عنوان مثال، دريچه‌هاي ارائه شده توسط اتحادگستر به دليل مقاومت كمتر در برابر رطوبت و زنگ‌زدگي نسبت به دريچه‌هاي پلي‌اتيلني و كامپوزيتي مورد بررسي قرار خواهند گرفت.

خلاصه: با توجه به نيازهاي روزافزون در زمينه مديريت منابع آب و استفاده بهينه از آن، انتخاب يك محل فروش معتبر و قابل اعتماد براي تهيه دريچه كنتور آب بسيار اهميت دارد. اتحادگستر با تركيب فروشگاه اينترنتي و فضاي حضوري در پاساژ خيام، يك گزينه مناسب براي مشتريان خود به شمار مي‌آيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۱:۰۶ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

بررسي خريد، مشخصات و قيمت دريچه منهول چدني

مقدمه:

دريچه منهول چدني يكي از پركاربردترين دريچه‌هاي محافظ در انواع درب و دريچه منهول است كه به عنوان دريچه منهول فاضلابي نيز شناخته مي‌شود. اين دريچه‌ها داراي ويژگي‌هاي خاصي هستند كه در اين مقاله به بررسي مفهوم، كاربردها، انواع، ويژگي‌ها و مزاياي آن‌ها پرداخته خواهد شد.

مفهوم دريچه منهول چدني: دريچه منهول چدني يكي از پر مصرفترين انواع دريچه‌هاي منهول در جهان است كه به خوبي وظيفه خود را انجام مي‌دهد. اين نوع منهول به دليل وزن مناسب خود، قابليت تحمل فشارهاي بالا را دارد.

انواع دريچه منهول چدني: منهول چدني را مي‌توان به شكل‌هاي گوناگون توليد كرد كه اين ويژگي متنوع برنامه‌هاي مختلفي را فراهم كرده و از طرفداران زيادي برخوردار است. يكي از انواع مهم آن، دريچه چدني فاضلاب مي‌باشد.

خريد دريچه منهول چدني: براي خريد و كسب اطلاعات بيشتر درباره اين محصول، توصيه مي‌شود با شماره‌هاي ارائه شده در سايت تماس حاصل فرماييد. كارشناسان ما آماده‌اند تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن به سوالات شما پاسخ دهند. سايت اتحاد گستر به عنوان نماينده فروش دريچه منهول چدني در تهران و سراسر ايران معرفي مي‌شود.

قيمت دريچه منهول چدني: قيمت دريچه منهول چدني به علت ويژگي‌هاي متغير اين محصول مانند جنس منهول، كلاس مقاومتي، و وزن، متغير خواهد بود. براي انتخاب مناسب‌ترين دريچه بايد ابتدا ويژگي‌ها را بررسي و سپس با مشاوران ما تماس بگيريد تا اطلاعات دقيقي از قيمت به دست آوريد.

نتيجه‌گيري: در اين مقاله به مفهوم و كاربردهاي دريچه منهول چدني پرداختيم و نكات مهمي در خصوص خريد، مشخصات و قيمت اين محصول مورد بررسي قرار گرفت. با ما همراه باشيد تا با دنياي اين محصولات حفاظتي و ايمني آشنا شويد.

جهت استعلام قيمت دريچه منهول چدني:  09121331292


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۷:۰۳ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

اتصالات ابزار دقيق: كاربردها، انواع، و ويژگي‌ها

مقدمه:

اتصالات ابزار دقيق به عنوان يكي از مهمترين مؤلفه‌هاي اتصالات صنعتي، در انتقال و جابجايي سيالات گوناگون، به ويژه گازها، نقش بسيار حياتي دارند. اين اتصالات كه به نام كانكتور ابزار دقيق نيز شناخته مي‌شوند، از جنس‌هاي مختلفي از جمله فولاد، كربن استيل، استنلس استيل، و برنج ساخته مي‌شوند.

ويژگي‌ها و مصارف: از جمله ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين اتصالات مي‌توان به استحكام، مقاومت در برابر دما و فشار بالا، و ابعاد مختلف آنها اشاره كرد. اين اتصالات در صنايع گوناگون از جمله پتروشيمي، نفت و گاز، صنايع سيمان، و معدن كاربرد دارند. براي رفع نشتي، از اتصالاتي مانند ۲ فرول بهره مي‌گيرند.

انواع اتصالات: اتصالات ابزار دقيق به دو دسته تيوب فيتينگ و پايپ فيتينگ تقسيم مي‌شوند. تيوب فيتينگ براي اتصال تيوب‌ها به يكديگر و پايپ فيتينگ براي اتصال تيوب‌ها به لوله‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از آنجايي كه تيوب‌ها به دليل ديواره نازك خود نمي‌توانند با دستگاه‌هاي رزوه زن يا قلاويز اتصال يابند، استفاده از اين اتصالات ضروري است.

اندازه‌ها و قيمت: اتصالات ابزار دقيق در اندازه‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند. سايزهاي پركاربرد از ۱/۸ ميلي‌متر تا ۲۵ ميلي‌متر مي‌باشد. با توجه به كاربرد مدنظر، خريد اتصالات با سايز مناسب توصيه مي‌شود. قيمت اين اتصالات نيز با توجه به مزاياي استفاده در سيستم‌هاي هيدروليكي و كاهش نشتي بسيار مناسب و مقرون به صرفه است.

استعلام قيمت: براي استعلام قيمت و دريافت اطلاعات بيشتر مي‌توانيد با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۳۳۱۲۹۲ تماس حاصل فرماييد يا به سايت ما مراجعه نماييد.

ختم مقاله: اين مقاله به بررسي كاربردها، انواع، و ويژگي‌هاي اتصالات ابزار دقيق پرداخت و خريداران را به اطلاعات لازم براي انتخاب صحيح و استفاده اثربخش از اين محصولات راهنمايي مي‌نمايد.
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۲:۵۲ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

كفشور چدني

كفشورهاي چدني در اندازه‌هاي مختلفي طراحي و توليد مي‌شوند. از جمله ابعاد معمول اين محصول مي‌توان به كفشور چدني با ابعاد 1010، 2020 و 1515 سانتي‌متر اشاره كرد. يكي از محبوب‌ترين اندازه‌ها كفشور سه تيكه چدني با ابعاد 1515 سانتي‌متر مي‌باشد. اين محصول و ابعاد ديگر كفشورهاي چدني را مي‌توانيد با بهترين قيمت از سايت اتحادگستر تهيه كنيد.

با توجه به فضاي موجود، مي‌توانيد يكي از انواع كفشورهاي چدني را انتخاب كنيد. قيمت كفشور چدني نيز بستگي به نوع و ابعاد آن دارد. اين محصول بر اساس كاربرد نيز به چندين دسته تقسيم مي‌شود:

كفشور چدني پشت بام:

كفشور چدني پشت بام يكي از نوع‌هاي مورد استفاده است كه در پشت بام ساختمان‌هاي مسكوني و اداري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين نوع كفشور چدني داراي مزاياي زيادي است و مي‌توانيد به راحتي از آن در ساختمان خود استفاده كنيد.
كفشور چدني پاركينگ:

يكي از كاربردهاي اصلي كفشورهاي چدني در پاركينگ‌ها مي‌باشد. براي فضاهاي كوچك با سطح آبگير كم، كفشور چدني بهترين گزينه است. در پاركينگ‌هاي بزرگتر نيز معمولا از اندازه‌هاي بزرگتر كفشور چدني استفاده مي‌شود.
انواع كفشور پشت بام را مي‌توان به اين شكل دسته‌بندي كرد:

كفشور پشت بام سه تيكه چدني با ابعاد 10*10
كفشور پشت بام سه تيكه چدني با ابعاد 15*15
كفشور پشت بام سه تيكه چدني با ابعاد 20*20
كفشور پشت بام دو تيكه چدني با ابعاد 10*10
كفشور پشت بام دو تيكه چدني با ابعاد 15*15
كفشور پشت بام دو تيكه چدني با ابعاد 20*20
ويژگي‌هاي مهم كفشور چدني شامل كيفيت بالا، دو نوع دو تيكه و سه تيكه، مقاومت در برابر حرارت و نور خورشيد، مقاومت وزني براي استفاده در پاركينگ‌ها و قابليت اتصال به لوله‌هاي فاضلاب با اندازه‌هاي مختلف مي‌باشد. پيش از خريد، مشخصات و ويژگي‌هاي اين محصول را به دقت بررسي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۷:۲۶ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

كف خواب چدني

كف خواب چدني يك نوع سطح زيرين يا زيرساخت است كه از جنس چدن ساخته شده و به عنوان يك پايه محكم و مقاوم براي ساختمان‌ها و تجهيزات مختلف استفاده مي‌شود. اين نوع كف خواب به دليل ويژگي‌هاي مثل مقاومت در برابر فشار، دوام و استحكام بالا، مورد توجه در ساخت و سازها، صنايع و محيط‌هايي كه نياز به يك پايه سخت و پايدار دارند، قرار مي‌گيرد.

كف خواب‌هاي چدني معمولاً در فضاهايي كه با شرايط سخت محيطي روبرو هستند مانند فضاهاي صنعتي، پاركينگ‌ها، محل‌هاي عمومي و زيرساخت‌هاي شهري استفاده مي‌شوند. اين سازه‌ها به دليل ويژگي‌هاي مقاومت در برابر عوامل جوي، ضربه، و زنگ‌زدگي، انتخاب معمولي براي ايجاد يك پايه استوار و با دوام در محيط‌هاي مختلف مي‌باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۶:۵۶ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

درب كنتور آب و فاضلاب

درب كنتور آب و فاضلاب به عنوان نقطه ورود و خروج اصلي براي ارتباط با سيستم تأمين آب و فاضلاب در ساختمانها استفاده مي‌شود. اين درب عمدتاً به منظور دسترسي به كنتورهاي مربوطه جهت خواندن ميزان مصرف، تعميرات و اقدامات ديگر اقتصادي مربوط به اين شبكه‌ها مي‌باشد. علاوه بر اين، درب كنتور آب و فاضلاب نقش مهمي در كنترل مصرف آب و جلوگيري از اتلاف منابع اين مايع ارزشمند دارد. براي اطمينان از سالم بودن و عملكرد بهينه اين دربها، نياز است كه منظماً چك شوند و در صورت وجود هرگونه مشكل يا خرابي، تعمير يا تعويض شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۸:۰۳ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

راهنماي كامل درباره لوله گالوانيزه: انواع، ويژگي‌ها، و كاربردها

لوله گالوانيزه

لوله گالوانيزه يكي از انواع لوله‌هاي فولادي است كه در تمامي صنايع و تاسيسات به دليل خصوصيات منحصر به فرد خود، جزء پركاربردترين لوله‌ها محسوب مي‌شود. اين لوله‌ها از جمله لوله‌هاي درزدار هستند و برخاسته از فولاد بوده و مقاومت بالايي در برابر رطوبت، زنگ زدگي، خوردگي و زدگي دارند. انواع و اقسام اين محصول در سايزها و ضخامت‌هاي متنوع توليد مي‌شوند، و هر يك براي كاربردهاي خاصي استفاده مي‌شوند.

در اين مقاله، تلاش داريم شما محترمان را با ويژگي‌هاي خاص و انواع مدل‌هاي لوله گالوانيزه و مزاياي خريد اين محصول به طور كامل آشنا كنيم. همچنين، با ما همراه باشيد تا از عوامل تاثيرگذار بر قيمت لوله گالوانيزه نيز مطلع شويد:

استعلام قيمت لوله گالوانيزه توجه داشته باشيد كه عوامل زيادي بر تعيين قيمت لوله گالوانيزه تاثيرگذار هستند كه از مهمترين آنها مي‌توان به نوسانات بازار، كيفيت جنس محصول، وزن و ضخامت لوله، و انواع مدل‌هاي اين محصول اشاره كرد. به شما مشتريان گرامي پيشنهاد مي‌شود حتماً قبل از خريد اين محصول براي كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع دقيق از قيمت روز انواع لوله‌هاي گالوانيزه با شماره‌هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد تا كارشناسان ما شما را در خريد لوله گالوانيزه ياري نمايند.

جهت استعلام ليست قيمت لوله گالوانيزه: 09121331292

انواع لوله گالوانيزه

ابتدا بهتر است با انواع لوله‌هاي گالوانيزه به طور كامل آشنا شويم. مي‌توانيم انواع اين محصول را با توجه به فاكتورهاي مختلفي تقسيم كنيم. به عنوان مثال، در يك دسته‌بندي كه بر اساس وزن و ضخامت محصول صورت مي‌گيرد، مي‌توان گفت كه لوله گالوانيزه به دو دسته سبك و متوسط و لوله گالوانيزه سنگين تقسيم مي‌شود. اما در يك نوع تقسيم‌بندي ديگر مي‌توان اين لوله را به دو دسته لوله گالوانيزه آهني و لوله گالوانيزه فولادي تقسيم كرد. توجه داشته باشيد كه با توجه به انواع مختلف اين محصول مي‌توان گفت كه قيمت لوله گالوانيزه در انواع مختلف با يكديگر متفاوت است.

راهنماي خريد لوله گالوانيزه

بهتر است قبل از خريد لوله گالوانيزه ابتدا با كاربرد هر يك از انواع آن به طور كامل آشنا شويد و با توجه به كاربردي كه مدنظر داريد، بهترين مدل آن را انتخاب نماييد. همان‌طور كه مي‌دانيد، لوله گالوانيزه كاربرد‌هاي بسيار زيادي دارد كه از پركاربردترين آنها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

انتقال آب هاي آشاميدني در ساختمان‌هاي مسكوني.
انتقال آب به قسمت‌هاي متفاوت موتورخانه‌ها.
انتقال گاز و آب در زمين‌هاي كشاورزي و حتي برخي گلخانه‌ها.
انتقال فاضلاب از طريق انواع لوله‌هاي گالوانيزه.
تهويه ساختمان‌هاي مسكوني، تجاري، اداري.
دكل‌هاي مخابراتي.
با توجه به انواع مختلف اين محصول و كاربرد و كارايي منحصر به‌فرد هركدام، مي‌توان گفت كه قيمت لوله گالوانيزه در مدل‌هاي مختلف، متغير مي‌باشد. بنابراين به شما مشتريان گرامي پيشنهاد مي‌شود براي كسب اطلاعات بيشتر درباره مشخصات، قيمت و نحوه‌ي سفارش و خريد لوله گالوانيزه با شماره‌هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد تا كارشناسان فروش ما شما را در خريد لوله گالوانيزه ياري نمايند.

منبع: لوله گالوانيزه-اتحادگستر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۰۲:۲۳ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

راهنماي جامع انتخاب شير فلكه چدني

مقدمه اي درباره شير فلكه چدني موجود در فروشگاه اتحاد گستر

شيرفلكه چدني در صنعت موتورخانه و تاسيسات صنعتي به عنوان يك عنصر مهم براي كنترل جريان سيالات مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اتصال اين شيرها معمولاً به صورت فلنجدار انجام مي‌شود. اين نوع اتصال به شما اين امكان را مي‌دهد كه با استفاده از دو عدد فلنج، شير فلكه چدني را در مسير لوله‌كشي قرار دهيد.

در خريد شير فلكه چدني، بايد به نوع اتصال آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد. مي‌توانيد اطلاعات دقيقتري از ليست قيمت برخي از محصولات محبوب مانند شير فلكه چدني فلنجدار يا شير فلكه چدني 4 اينچ كه در سايت پرفروش هستند، با شماره‌هاي موجود در سايت تماس بگيريد.

شيرهاي چدني در اندازه‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند و معمولاً در دو فشار 10 و 16 اتمسفر عرضه مي‌شوند. مهم است كه قبل از خريد، با فشار مورد نياز بررسي دقيقي داشته باشيد. تفاوت‌هاي اين دو نوع شيرفلكه چدني به ميزان تحمل فشار آنها مرتبط است.

شركت‌هاي مطرحي چون وگ، وگ اميد گلستان، فاراب، رادشير و شير فلكه چدني ميراب از جمله معروفترين توليدكنندگان اين محصول هستند. در ادامه به بررسي انواع شير فلكه چدني به صورت جامع پرداخته مي‌شود.

يكي از عوامل بسيار حائز اهميت در تعيين قيمت شير فلكه چدني، نوع و ويژگي‌هاي مختلف اين محصول است. هر يك از انواع شيرهاي چدني داراي مشخصات و ويژگي‌هاي خاصي هستند كه به ازاي هر نوع، كارايي متفاوتي را ارائه مي‌دهند.

انواع شير فلكه چدني


قبل از خريد اين محصول بهتر است ابتدا با انواع آن به طور كامل آشنا شويد سپس اقدام به خريد بهترين شير فلكه چدني نماييد.

از انواع اين شير فلكه ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

شير فلكه كشويي چدني
شير فلكه سوزني چدني
شير فلكه خودكار چدني
شير فلكه صافي چدني
البته شير فلكه هاي چدني را مي‌توان بر اساس انواع برند و شركت هاي توليد كننده آن نيز دسته بندي كرد كه در ادامه به آن ها مي‌پردازيم.

شير فلكه چدني فاراب


كارخانه شير چدني فاراب يكي از اولين توليد كننده هاي انواع شير فلكه ها در ايران است كه از سال 1365 فعاليت خود را آغاز كرده است. شيرفلكه چدني فاراب از تنوع بسيار زيادي برخوردار است كه محصولات مورد استفاده در صنايع مختلف مانند صنايع نفت، گاز، آب، فاضلاب، سيستم حرارتي و .. را ساپورت مي كند.

از مهم ترين اهداف اين شركت تمركز بر روي خواسته هاي مشتري است و سعي در آن دارد كه با گذشت زمان بهترين كيفيت محصولات را ارائه دهد. از فاكتور هاي مهمي كه باعث جذب طرفداراي زياد شده است مي توان به خدمات پس از فروش و كيفيت بالاي محصولات نام برد. هم چنين شير فلكه فاراب قيمت بسيار مناسبي دارد. در ادامه ليست قيمت شير فلكه چدني فلنجدار فاراب را مشاهده مي كنيد.

شير فلكه چدني رادشير


شير فلكه چدني رادشير با بيش از نيم قرن تجربه در زمينه توليد شيرآلات صنعتي فعاليت مي كند. هدف اين شركت جلب رضايت مشتري با كيفيت بالاي محصولات و توليد محصولات روز دنيا بوده است. يكي از ويژگي هاي مهم شركت رادشير دارا بودن واحد كيفيت كنترل مناسب مي باشد. شير فلكه هاي چدني رادشير نيز از بهترين شير فلكه هاي موجود در بازار ايران محسوب مي شوند و مي توانيد با خيال آسوده با خريد شير فلكه چدني رادشير بپردازيد.  شير فلكه هاي كشويي چدني رادشير كه از نوع فلنج دار هستند نيز كيفيت و قيمت بسيار مطلوب و مناسبي دارند.

شير فلكه چدني ميراب


شير فلكه چدني ميراب كه توليد كارخانه ميراب مي باشد از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است. شركت ميراب فعاليت خود را در سال 1358 شروع كرد و با تلاش هاي مستمر خود توانست يكي از پيشگامان اين صنعت شود. از محصولات ميراب مي توانيد در سيستم و صنايع مختلفي مانند صنعت نفت، گاز و پتروشيمي استفاده كنيد. از مزيت هاي توليدات اين شركت به غير از كيفيت بالا مي توان به قيمت مقرون به صرفه و مناسب نيز اشاره كرد. قيمت شير فلكه ميراب با توجه به كارايي مناسبي كه دارند بسيار مناسب است.

شير فلكه چدني وگ ايران


شير فلكه كشويي چدني شركت وگ ايران يكي ديگر از محصولات و شيرالات پر طرفدار در بازار ايران محسوب مي شود. وگ ايران فعاليت خود را در سال 1378 آغاز كرده است و با فعاليت و تلاش هاي مستمر توانسته به توليد با كيفيت انواع شيرالات دست پيدا كند. محصولات وگ ايران را مي توان در صنايع و سيستم هاي متعددي از جمله صنايع نفت و گاز، فاصلاب و .. استفاده كرد. محصولات وگ ايران ليست قيمت بسيار مناسبي دارند. براي اطلاع دقيق از قيمت هر يك از شيرالات وگ ايران مي توانيد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

شير فلكه چدني وگ اميد گلستان


وگ اميد گلستان از قديمي ترين كارخانه هاي ايران مي باشد كه محصولات بسيار با كيفيتي را توليد مي كند. از توليدات اين شركت مي توان به انواع شير فلكه چدني اشاره كرد كه با كيفيت بالا و قيمت مناسبي كه دارند از طرفداران بسيار زيادي نيز برخوردار هستند. فروشگاه اتحاد گستر به عنوان نمايندگي وگ اميد گلستان به ارائه محصولات اين شركت مي پردازد. يكي از پر كاربردترين انواع آن نيز سايز 3 اينچ اين محصول مي باشد.

 

جهت استعلام قيمت روز شير فلكه چدني: 09121331292


برچسب: شيرفلكه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۰:۳۰ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)