دانستني هاي اتصالات ساختماني و صنعتي دانستني هاي اتصالات ساختماني و صنعتي .

دانستني هاي اتصالات ساختماني و صنعتي

"راهنمايي براي پيدا كردن بهترين محل فروش دريچه كنتور آب در منطقه شما"

محل فروش دريچه كنتور آب

دريچه‌هاي كنتور آب از جمله اجزاي حياتي در سيستم تأمين آب هستند كه وظيفهٔ كنترل جريان و اندازه‌گيري مصرف آب را بر عهده دارند. انتخاب بهترين محل براي خريد اين دريچه‌ها در منطقه مورد نظر، اهميت زيادي دارد تا بهينه‌ترين محصول با كيفيت و قيمت مناسب را بتوان يافت. در اين مقاله، راهنمايي‌هايي براي انتخاب بهترين محل فروش دريچه كنتور آب در منطقه شما ارائه مي‌شود.

۱. تحقيقات آنلاين: يكي از ساده‌ترين راه‌ها براي پيدا كردن محل‌هاي فروش دريچه كنتور آب در منطقه شما، مراجعه به سايت‌هاي مرتبط و فروشگاه‌هاي آنلاين است. اين فروشگاه‌ها معمولاً انواع و اقسام محصولات را به همراه قيمت‌ها و نظرات مشتريان ارائه مي‌دهند كه مي‌تواند به شما در انتخاب مناسب كمك كند.

۲. مراجعه به فروشگاه‌هاي متخصص: فروشگاه‌هاي متخصص در زمينه تجهيزات آب و فاضلاب معمولاً داراي تنوع بيشتري از دريچه‌هاي كنتور آب هستند. با مراجعه به اين فروشگاه‌ها، مي‌توانيد از نصايح فني فروشندگان استفاده كرده و محصول مناسبي را براي نياز خود انتخاب كنيد.

۳. مشاوره با كارشناسان محلي: استفاده از تجربه و دانش كارشناسان محلي در زمينه آب و فاضلاب نيز مي‌تواند به شما كمك كند تا بهترين محل فروش دريچه كنتور آب را پيدا كنيد. اين افراد معمولاً با شرايط منطقه آشنا هستند و مي‌توانند شما را بهترين گزينه راهنمايي كنند.

نتيجه‌گيري: انتخاب بهترين محل فروش دريچه كنتور آب در منطقه شما، نقش حياتي در كيفيت و كارايي سيستم آب شما دارد. با اعمال راهنمايي‌هاي مطرح شده و انجام تحقيقات كافي، مي‌توانيد بهترين محصول را با بهترين قيمت در اختيار داشته باشيد و از عملكرد بهينه سيستم آب خود لذت ببريد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۱:۴۴ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

"بررسي تكنولوژي‌ها و قيمت‌گذاري براي كف خواب آب باران"

آب باران منبعي ارزان و پايدار براي تامين نيازهاي آبياري و استفاده مردم است. در سال‌هاي اخير، روش‌هاي جديدي براي جمع‌آوري و بهره‌برداري از آب باران ظهور كرده است. يكي از اين روش‌ها، استفاده از كف خواب آب باران است كه تكنولوژي‌هاي مختلفي براي اجراي آن ارائه شده است. در اين مقاله، به بررسي اين تكنولوژي‌ها و روش‌هاي قيمت‌گذاري آنها مي‌پردازيم.

تكنولوژي‌هاي كف خواب آب باران:

سيستم‌هاي جمع‌آوري زيرزميني: اين سيستم‌ها شامل استفاده از لوله‌ها و مخازن زيرزميني براي جمع‌آوري آب باران و انتقال آن به سيستم‌هاي ذخيره‌سازي مي‌شود. اين روش براي مناطقي كه فضاي سطحي محدود است مناسب است.
سيستم‌هاي جمع‌آوري سطحي: در اين سيستم‌ها، سطح‌هاي كف خواب به‌طور مستقيم براي جمع‌آوري آب باران استفاده مي‌شود. اين سيستم‌ها عمدتاً در مناطقي با فضاي سطحي بزرگ و مناسب استفاده مي‌شوند.
كف خواب آب باران هوشمند: تكنولوژي‌هاي هوشمند جمع‌آوري و مديريت آب باران را بهبود مي‌بخشند. اين سيستم‌ها معمولاً داراي سنسورها و سيستم‌هاي خودكاري هستند كه ميزان جمع‌آوري آب باران را بهينه مي‌كنند و از تلفات كاهش مي‌دهند.
قيمت‌گذاري كف خواب آب باران: قيمت‌گذاري كف خواب آب باران به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله:

منطقه جغرافيايي: قيمت‌ها بسته به نيازها و شرايط منطقه ممكن است متغير باشند. مناطق با نياز بيشتر به آب باران ممكن است هزينه بيشتري براي اجراي اين سيستم‌ها داشته باشند.
اندازه و مقياس پروژه: پروژه‌هاي بزرگ‌تر ممكن است نياز به سرمايه‌گذاري بيشتري داشته باشند و در نتيجه هزينه‌ها بيشتري داشته باشند.
انتخاب تكنولوژي: تكنولوژي‌هاي مختلف هزينه‌هاي متفاوتي دارند. سيستم‌هاي هوشمند معمولاً هزينه بيشتري نسبت به سيستم‌هاي ساده‌تر دارند.
نتيجه‌گيري: كف خواب آب باران يك روش موثر و پايدار براي جمع‌آوري و مديريت آب باران است. انتخاب تكنولوژي مناسب و قيمت‌گذاري صحيح از عوامل كليدي در موفقيت اجراي اين پروژه‌ها است. با در نظر گرفتن عوامل مختلف، اين س


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۰:۱۹ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

"كاربردها و مزاياي استفاده از كفشور چدني پشت بام در ساختمان‌ها"

در زمينه ساخت و ساز، استفاده از مواد و تجهيزات با كيفيت و مقاوميت بالا بسيار حائز اهميت است. يكي از اين تجهيزات كه اهميت ويژه‌اي در ساختمان‌ها دارد، كفشور چدني پشت بام است. در اين مقاله به بررسي كاربردها و مزاياي اين تجهيز در ساختمان‌ها مي‌پردازيم.

كاربردهاي كفشور چدني پشت بام: ۱. جريان آب كفشور: يكي از كاربردهاي اصلي كفشور چدني پشت بام، راهبري جريان آب باران از بام ساختمان به سمت سيستم‌هاي جمع‌آوري آب يا سيستم‌هاي زهكشي است. اين كفشورها به عنوان نقطه ورودي آب بر روي بام ساختمان عمل مي‌كنند و جلوي ورود آب به ديوارها و ساير قسمت‌هاي غيرمناسب را مي‌گيرند. ۲. حفاظت از ساختمان: استفاده از كفشور چدني پشت بام به عنوان نقطه ورودي آب، به حفاظت از ساختمان در برابر نفوذ آب و آسيب‌هاي ناشي از رطوبت كمك مي‌كند. اين كفشورها موجب مي‌شوند كه آب به مناطق آبياري شده رانده شود و از ورود به ديوارها و تخريب ساختمان جلوگيري شود. ۳. جلوگيري از سرماخوردگي: كفشورهاي چدني پشت بام، مانع از تجمع آب و يخ بر روي بام ساختمان مي‌شوند كه اين موضوع مي‌تواند در پاييز و زمستان وقتي كه دماي هوا پايين مي‌رود، منجر به سرماخوردگي و آسيب به بام شود.

مزاياي استفاده از كفشور چدني پشت بام: ۱. مقاومت و دوام: كفشورهاي چدني پشت بام به دليل ساختار مقاوم و متحمل به فشار و تغييرات آب و هوا، داراي دوام بالا هستند و نياز به تعويض و تعميرات مكرر را كاهش مي‌دهند. ۲. سادگي نصب و نگهداري: اين كفشورها به دليل وزن كم و ساختار ساده، به راحتي قابل نصب و نگهداري هستند و نياز به تخصص فني خاصي براي نصب آن‌ها نيست. ۳. ظاهر زيبا: كفشورهاي چدني پشت بام به دليل طراحي و مواد با كيفيت، به زيبايي بام ساختمان كمك مي‌كنند و جلوه‌اي متفاوت به ساختمان مي‌بخشند.

نتيجه‌گيري: استفاده از كفشور چدني پشت بام در ساختمان‌ها، علاوه بر تأمين امنيت آبياري مناسب بام، به حفاظت از ساختمان در برابر رطوبت و سرماخوردگي كمك مي‌كند و از دوام و زيبايي بام نيز پشتيباني مي‌كند. اين تجهيزات به عنوان بخشي اساسي از سيستم‌هاي آبياري و زهكشي، با توجه به مزايا و كاربردهاي آن‌ها، به‌طور گسترده در صنعت ساختمان‌سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۷:۴۰ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

تحليل و مقايسه قيمت‌ها و عملكرد كانكتور ابزار دقيق در صنايع مختلف

مقدمه: كانكتورهاي ابزار دقيق به عنوان بخشي حياتي از تجهيزات و دستگاه‌هاي مختلف در صنايع مختلف به كار مي‌روند. اين كانكتورها علاوه بر اتصال دقيق سنسورها و دستگاه‌هاي مختلف، وظيفه انتقال اطلاعات و اطمينان از صحت و قابليت عملكرد صحيح دستگاه را نيز بر عهده دارند. در اين مقاله به تحليل قيمت كانكتور ابزار دقيق و مقايسه قيمت‌ها و عملكرد كانكتورهاي ابزار دقيق در صنايع مختلف مي‌پردازيم.

تحليل قيمت‌ها: اولين جنبه‌اي كه بايد مورد بررسي قرار گيرد، قيمت كانكتورهاي ابزار دقيق است. قيمت اين كانكتورها مي‌تواند بسته به مارك، كيفيت ساخت، اندازه و ويژگي‌هاي فني متفاوت باشد. براي تحليل قيمت‌ها، لازم است محصولات مختلف موجود در بازار را با يكديگر مقايسه كنيم و به بررسي عواملي مانند كيفيت، گارانتي، و خدمات پس از فروش نيز بپردازيم. علاوه بر اين، بايد به اين نكته توجه كنيم كه ارزش يك كانكتور ابزار دقيق نه تنها از قيمت آن بلكه از كيفيت و دوام آن نيز تبعيت مي‌كند.

تحليل عملكرد: عملكرد كانكتورهاي ابزار دقيق نقش بسيار مهمي در صحت اندازه‌گيري‌ها و داده‌هاي به دست آمده از سنسورها و دستگاه‌هاي دقيق دارد. اين كانكتورها بايد بتوانند اطلاعات را با دقت و بدون هيچ گونه اشكالي انتقال دهند. علاوه بر اين، بايد مطمئن شويم كه كانكتورها مقاوم در برابر شرايط مختلف محيطي هستند و از لحاظ الكترومغناطيسي نيز انطباق دارند. براي تحليل عملكرد كانكتورها، بايد از طريق آزمون‌هاي مختلفي مانند آزمون‌هاي مكانيكي، الكتريكي، و آب‌بري آنها را ارزيابي كرد.

نتيجه‌گيري: تحليل و مقايسه قيمت‌ها و عملكرد كانكتورهاي ابزار دقيق در صنايع مختلف مي‌تواند به كارفرمايان و توليدكنندگان كمك كند تا انتخاب بهتري را براي نيازهاي خود داشته باشند. با توجه به اهميت اين كانكتورها در انتقال دقيق داده‌ها و اطلاعات، انتخاب صحيح و مناسب آنها از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۴:۴۹ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

بررسي فني و اقتصادي شير فلكه چدني 4 اينچ به عنوان جزء اصلي در شبكه‌هاي آبياري

مقدمه:
شير فلكه چدني به عنوان يكي از مؤلفه‌هاي اساسي در سيستم‌هاي آبياري استفاده مي‌شود. اين قطعه، نقش حياتي در تنظيم جريان آب در شبكه‌هاي آبياري دارد و از آنجا كه به عنوان يك قسمت فني و اقتصادي در نظر گرفته مي‌شود، بررسي دقيق تكنيكال و مالي آن ضروري است. در اين مقاله، به بررسي فني و اقتصادي شير فلكه چدني 4 اينچ به عنوان جزء اصلي در شبكه‌هاي آبياري پرداخته مي‌شود.

بررسي فني:
شير فلكه چدني 4 اينچ، ابتدا از نظر فني مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اين شير، قابليت تنظيم جريان آب را فراهم مي‌كند و با توجه به مقاومت و پايداري مواد ساخته شده، قادر به عملكرد مطلوب در شرايط مختلف آبياري مي‌باشد. همچنين، ويژگي‌هاي مانند ميزان دبي، فشار كاري، و عمر مفيد آن نيز بررسي مي‌شود تا عملكرد بهينه آن در شبكه‌هاي آبياري ارزيابي شود.

بررسي اقتصادي:
از ديدگاه اقتصادي، استفاده از شير فلكه چدني 4 اينچ در شبكه‌هاي آبياري مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد. هزينه توليد، نصب و نگهداري اين شير به‌عنوان يك جزء اصلي در سيستم آبياري بررسي مي‌شود و با مقايسه هزينه‌ها و مزايا، ارزش اقتصادي آن مشخص مي‌گردد. همچنين، تأثير استفاده از اين نوع شير بر بهره‌وري و كارايي سيستم آبياري نيز در نظر گرفته مي‌شود.

نتيجه‌گيري:
بررسي فني و اقتصادي شير فلكه چدني 4 اينچ به عنوان جزء اصلي در شبكه‌هاي آبياري نشان مي‌دهد كه اين شير، علاوه بر توانايي فني بالا، از لحاظ اقتصادي نيز به‌صرفه مي‌باشد. با توجه به عملكرد مطلوب و هزينه‌هاي قابل قبول، استفاده از اين شير مي‌تواند به بهره‌وري و كارايي بيشتر در سيستم‌هاي آبياري كمك كند. از اين رو، توصيه مي‌شود كه در انتخاب و استفاده از شير فلكه چدني 4 اينچ، به‌عنوان يك جزء اساسي در شبكه‌هاي آبياري، اين جنبه‌هاي فني و اقتصادي مدنظر قرار گيرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۳:۱۵ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

"تحليل هزينه و كارايي دريچه منهول چدني در سيستم‌هاي آبياري"

مقدمه:
در سيستم‌هاي آبياري، استفاده از دريچه‌هاي منهول چدني از اهميت بسياري برخوردار است. اين دريچه‌ها نقش بسيار مهمي در كنترل جريان آب و تنظيم فشار آب در شبكه‌هاي آبياري دارند. اما انتخاب و استفاده از دريچه‌هاي منهول چدني بايد با توجه به ارزش و كارايي آن‌ها در مقايسه با هزينه‌هاي مرتبط، به دقت انجام شود. در اين مقاله، به تحليل قيمت دريچه منهول چدني ،هزينه و كارايي دريچه منهول چدني در سيستم‌هاي آبياري خواهيم پرداخت.

مزاياي دريچه‌هاي منهول چدني:
دريچه‌هاي منهول چدني به دليل ويژگي‌هاي مثل مقاومت در برابر فشار، مقاومت در برابر خوردگي و ساير ويژگي‌هاي مكانيكي، گزينه مناسبي براي استفاده در سيستم‌هاي آبياري مي‌باشند. علاوه بر اين، ساختار ساده آن‌ها باعث مي‌شود كه نگهداري و تعميرات آن‌ها نسبتاً آسان باشد.

تحليل هزينه:
براي ارزيابي هزينه‌هاي مرتبط با دريچه منهول چدني، بايد هزينه‌هاي توليد، نصب، نگهداري و تعميرات را در نظر گرفت. همچنين بايد ارزش افزوده ايجاد شده توسط اين دريچه‌ها نيز مورد بررسي قرار گيرد. از طرفي، مقايسه هزينه‌هاي مرتبط با ساير گزينه‌هاي دريچه‌ها نيز مفيد است.

تحليل كارايي:
براي ارزيابي كارايي دريچه منهول چدني، بايد عواملي مانند دقت كنترل جريان آب، ميزان انسداد و تنظيم فشار آب مورد بررسي قرار گيرد. همچنين بايد توانايي اين دريچه‌ها در مقابله با مشكلاتي مانند خوردگي و لغزش نيز مورد بررسي قرار گيرد.

نتيجه‌گيري:
تحليل هزينه و كارايي دريچه منهول چدني در سيستم‌هاي آبياري نشان مي‌دهد كه با در نظر گرفتن هزينه‌ها و كارايي اين دريچه‌ها، مي‌توان به انتخاب بهينه‌ترين گزينه براي سيستم‌هاي آبياري دست يافت كه باعث بهبود كارايي و كاهش هزينه‌ها مي‌شود. اين تحليل مي‌تواند به مديران و طراحان سيستم‌هاي آبياري كمك كند تا تصميمات بهتري در مورد استفاده از دريچه‌هاي منهول چدني بگيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۴۲:۰۵ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

"بررسي و مقايسه قيمت‌ها و انواع درپوش كنتور آب"

مقدمه:
درپوش كنتور آب يكي از اجزاي اساسي در شبكه‌هاي توزيع آب مي‌باشد كه نقش مهمي در حفظ و نگهداري از كيفيت و سلامت آب در سيستم‌هاي آبياري و شبكه‌هاي آبرساني دارد. انتخاب درپوش مناسب با توجه به نوع، كيفيت و هزينه آن امري حياتي براي صاحبان سيستم‌هاي آبياري و شبكه‌هاي توزيع آب است. در اين مقاله، قصد داريم تا با بررسي و مقايسه قيمت‌ها و انواع مختلف درپوش كنتور آب، بهترين گزينه را براي مصرف‌كنندگان ارائه دهيم.

مقايسه انواع درپوش كنتور آب:
1. درپوش‌هاي فلزي: اين نوع درپوش‌ها از جنس‌هاي مختلف فلزي مانند آهن، استيل و آلومينيوم توليد مي‌شوند. قيمت‌هاي اين درپوش‌ها معمولاً بيشتر از ساير انواع است، اما مقاومت و دوام بيشتري دارند.
2. درپوش‌هاي پلاستيكي: اين درپوش‌ها از مواد پلاستيكي مانند پلي‌اتيلن ساخته مي‌شوند و قيمت‌هاي نسبتاً كمتري نسبت به درپوش‌هاي فلزي دارند. اما بايد توجه داشت كه مقاومت و طول عمر آن‌ها كمتر است.
3. درپوش‌هاي كامپوزيتي: اين نوع درپوش‌ها از تركيب موادي مانند فيبرگلاس و رزين‌هاي مختلف توليد مي‌شوند. آن‌ها داراي مقاومت و دوام مناسبي هستند و قيمت‌هايي متوسط را دارند.

مقايسه قيمت‌ها:
بررسي قيمت‌هاي مختلف درپوش كنتور آب نشان مي‌دهد كه قيمت‌ها به وسيله جنس توليد، ابعاد، برند و كيفيت تعيين مي‌شود. در حالي كه درپوش‌هاي فلزي قيمت‌هاي بالاتري دارند، درپوش‌هاي پلاستيكي و كامپوزيتي قيمت‌هاي متوسطي دارند كه بسته به نياز و بودجه صاحبان سيستم‌ها، گزينه مناسبي مي‌توانند باشند.

نتيجه‌گيري:
انتخاب درپوش كنتور آب مناسب از اهميت بسياري برخوردار است. با توجه به نيازها و محدوديت‌هاي مالي، انتخاب درپوش با كيفيت و قيمت مناسب مي‌تواند به بهره‌وري و عمر مفيد سيستم‌هاي آبياري و شبكه‌هاي آبرساني كمك كند. از اين رو، بررسي دقيق قيمت‌ها و انواع درپوش كنتور آب پيشنهاد مي‌شود تا انتخاب بهتري انجام شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۳۹:۵۵ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

دريچه چدني كنتور آب

دريچه چدني كنتور آب

توضيحات:
دريچه چدني كنتور آب، يك دريچه ساخته شده از چدن است كه براي كنتور آب استفاده مي‌شود و جهت تنظيم جريان آب از لوله به كار مي‌رود. اين دريچه معمولاً با استفاده از يك دستگاه كنترلي كنتور آب باز و بسته مي‌شود.


دريچه چدني كنتور آب: دريچه چدني كنتور آب، يك دريچه ساخته شده از چدن است كه براي كنتور آب استفاده مي‌شود و جهت تنظيم جريان آب از لوله به كار مي‌رود. اين دريچه معمولاً با استفاده از يك دستگاه كنترلي كنتور آب باز و بسته مي‌شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۶:۴۵ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

درب كنتور آب چيست؟

درب كنتور آب چيست؟

درب كنتور آب، يك درب است كه به كنتور آب متصل شده و براي دسترسي به داخل كنتور آب يا انجام تعميرات لازم استفاده مي‌شود. اين درب معمولاً در مكان‌هايي كه نياز به دسترسي به كنتور آب وجود دارد، نصب مي‌شود.


انواع درب كنتور آب

توضيحات:
درب كنتور آب، يك درب است كه به كنتور آب متصل شده و براي دسترسي به داخل كنتور آب يا انجام تعميرات لازم استفاده مي‌شود. اين درب معمولاً در مكان‌هايي كه نياز به دسترسي به كنتور آب وجود دارد، نصب مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۴:۵۳ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)

كفشور چدني پشت بام

كفشور چدني پشت بام چيست؟

كفشور چدني پشت بام، يك قطعه ساخته شده از چدن است كه بر روي بام يك ساختمان نصب مي‌شود و براي هدايت آب باران به سيستم‌هاي زهكشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين قطعه معمولاً در نقاطي از بام كه نياز به كنترل جريان آب باران دارند، نصب مي‌شود.


انواع كفشور چدني پشت بام

توضيحات:
كفشور چدني پشت بام، يك قطعه ساخته شده از چدن است كه بر روي بام يك ساختمان نصب مي‌شود و براي هدايت آب باران به سيستم‌هاي زهكشي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين قطعه معمولاً در نقاطي از بام كه نياز به كنترل جريان آب باران دارند، نصب مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۳:۲۲ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)