دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی .

دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی

راهنمای جامع انتخاب شیر فلکه چدنی

مقدمه ای درباره شیر فلکه چدنی موجود در فروشگاه اتحاد گستر

شیرفلکه چدنی در صنعت موتورخانه و تاسیسات صنعتی به عنوان یک عنصر مهم برای کنترل جریان سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتصال این شیرها معمولاً به صورت فلنجدار انجام می‌شود. این نوع اتصال به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از دو عدد فلنج، شیر فلکه چدنی را در مسیر لوله‌کشی قرار دهید.

در خرید شیر فلکه چدنی، باید به نوع اتصال آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. می‌توانید اطلاعات دقیقتری از لیست قیمت برخی از محصولات محبوب مانند شیر فلکه چدنی فلنجدار یا شیر فلکه چدنی 4 اینچ که در سایت پرفروش هستند، با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

شیرهای چدنی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و معمولاً در دو فشار 10 و 16 اتمسفر عرضه می‌شوند. مهم است که قبل از خرید، با فشار مورد نیاز بررسی دقیقی داشته باشید. تفاوت‌های این دو نوع شیرفلکه چدنی به میزان تحمل فشار آنها مرتبط است.

شرکت‌های مطرحی چون وگ، وگ امید گلستان، فاراب، رادشیر و شیر فلکه چدنی میراب از جمله معروفترین تولیدکنندگان این محصول هستند. در ادامه به بررسی انواع شیر فلکه چدنی به صورت جامع پرداخته می‌شود.

یکی از عوامل بسیار حائز اهمیت در تعیین قیمت شیر فلکه چدنی، نوع و ویژگی‌های مختلف این محصول است. هر یک از انواع شیرهای چدنی دارای مشخصات و ویژگی‌های خاصی هستند که به ازای هر نوع، کارایی متفاوتی را ارائه می‌دهند.

انواع شیر فلکه چدنی


قبل از خرید این محصول بهتر است ابتدا با انواع آن به طور کامل آشنا شوید سپس اقدام به خرید بهترین شیر فلکه چدنی نمایید.

از انواع این شیر فلکه ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شیر فلکه کشویی چدنی
شیر فلکه سوزنی چدنی
شیر فلکه خودکار چدنی
شیر فلکه صافی چدنی
البته شیر فلکه های چدنی را می‌توان بر اساس انواع برند و شرکت های تولید کننده آن نیز دسته بندی کرد که در ادامه به آن ها می‌پردازیم.

شیر فلکه چدنی فاراب


کارخانه شیر چدنی فاراب یکی از اولین تولید کننده های انواع شیر فلکه ها در ایران است که از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده است. شیرفلکه چدنی فاراب از تنوع بسیار زیادی برخوردار است که محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف مانند صنایع نفت، گاز، آب، فاضلاب، سیستم حرارتی و .. را ساپورت می کند.

از مهم ترین اهداف این شرکت تمرکز بر روی خواسته های مشتری است و سعی در آن دارد که با گذشت زمان بهترین کیفیت محصولات را ارائه دهد. از فاکتور های مهمی که باعث جذب طرفدارای زیاد شده است می توان به خدمات پس از فروش و کیفیت بالای محصولات نام برد. هم چنین شیر فلکه فاراب قیمت بسیار مناسبی دارد. در ادامه لیست قیمت شیر فلکه چدنی فلنجدار فاراب را مشاهده می کنید.

شیر فلکه چدنی رادشیر


شیر فلکه چدنی رادشیر با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید شیرآلات صنعتی فعالیت می کند. هدف این شرکت جلب رضایت مشتری با کیفیت بالای محصولات و تولید محصولات روز دنیا بوده است. یکی از ویژگی های مهم شرکت رادشیر دارا بودن واحد کیفیت کنترل مناسب می باشد. شیر فلکه های چدنی رادشیر نیز از بهترین شیر فلکه های موجود در بازار ایران محسوب می شوند و می توانید با خیال آسوده با خرید شیر فلکه چدنی رادشیر بپردازید.  شیر فلکه های کشویی چدنی رادشیر که از نوع فلنج دار هستند نیز کیفیت و قیمت بسیار مطلوب و مناسبی دارند.

شیر فلکه چدنی میراب


شیر فلکه چدنی میراب که تولید کارخانه میراب می باشد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت میراب فعالیت خود را در سال 1358 شروع کرد و با تلاش های مستمر خود توانست یکی از پیشگامان این صنعت شود. از محصولات میراب می توانید در سیستم و صنایع مختلفی مانند صنعت نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کنید. از مزیت های تولیدات این شرکت به غیر از کیفیت بالا می توان به قیمت مقرون به صرفه و مناسب نیز اشاره کرد. قیمت شیر فلکه میراب با توجه به کارایی مناسبی که دارند بسیار مناسب است.

شیر فلکه چدنی وگ ایران


شیر فلکه کشویی چدنی شرکت وگ ایران یکی دیگر از محصولات و شیرالات پر طرفدار در بازار ایران محسوب می شود. وگ ایران فعالیت خود را در سال 1378 آغاز کرده است و با فعالیت و تلاش های مستمر توانسته به تولید با کیفیت انواع شیرالات دست پیدا کند. محصولات وگ ایران را می توان در صنایع و سیستم های متعددی از جمله صنایع نفت و گاز، فاصلاب و .. استفاده کرد. محصولات وگ ایران لیست قیمت بسیار مناسبی دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت هر یک از شیرالات وگ ایران می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شیر فلکه چدنی وگ امید گلستان


وگ امید گلستان از قدیمی ترین کارخانه های ایران می باشد که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند. از تولیدات این شرکت می توان به انواع شیر فلکه چدنی اشاره کرد که با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار هستند. فروشگاه اتحاد گستر به عنوان نمایندگی وگ امید گلستان به ارائه محصولات این شرکت می پردازد. یکی از پر کاربردترین انواع آن نیز سایز 3 اینچ این محصول می باشد.

 

جهت استعلام قیمت روز شیر فلکه چدنی: 09121331292


برچسب: شیرفلکه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۰:۳۰ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)