دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی .

دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی

دریچه کنتور آب

دریچه کنتور آب

انواع دریچه‌های کنتور و دریچه‌های بازدید در صنعت:

دریچه کنتور چدنی: دریچه کنتور چدنی از جنس چدن خاکستری یا چدن داکتیل تولید می‌شود و به دلیل مقاومت وزنی بالا تا حدود ۱۰ تن، عمر بالایی که بیش از ۷۰ سال می‌باشد، امکان پیدا کردن با دستگاه فلزیاب در صورت مدفون شدن، قابلیت بازیافت، و مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، در ساختمان‌ها و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دریچه قابل تولید بر اساس سفارشات خاص مشتریان می‌باشد. با این حال، باید به معایب آن که از جمله داشتن پتانسیل سرقت نیز نسبت به آن اشاره کنیم.

دریچه کنتور پلاستیکی یا پلیمری: با توجه به مشکلات مرتبط با سرقت دریچه‌های چدنی، دریچه کنتور پلاستیکی یا پلیمری با استفاده از مواد پلی‌اتیلن تولید می‌شود و تحمل وزنی تا حدود ۵ تن را داراست. این نوع دریچه، غیرقابل بازیافت بوده و با مزایایی نظیر ضدسرقت (غیرقابل بازیافت)، مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی، عمر بالایی که بیش از ۵۰ سال می‌باشد، مقاومت در برابر تأثیرات خورشید، ظاهر زیباتر، تنوع رنگی، و انتخاب از بین اندازه‌های مختلف می‌آید. اما باید به نقاط ضعفی مانند تحمل وزن کم نسبت به نوع چدنی و غیرقابل بازیافت بودن آن اشاره کرد.

قیمت دریچه کنتور: در پایپ چی، با ارائه خدمات دست اول و تفاوت قابل توجه با سایت‌هایی همچون دیجی کالا، امکان راحت‌تری برای خریداران فراهم شده است.

هر یک از این انواع دریچه کنتور دارای ویژگی‌ها و مزایا خود هستند که بسته به نیازها و محیط کاربرد، انتخاب مناسبی را امکان‌پذیر می‌سازند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۲:۰۳ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)