دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی .

دانستنی های اتصالات ساختمانی و صنعتی

کفشور چدنی

کفشورهای چدنی در اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. از جمله ابعاد معمول این محصول می‌توان به کفشور چدنی با ابعاد 1010، 2020 و 1515 سانتی‌متر اشاره کرد. یکی از محبوب‌ترین اندازه‌ها کفشور سه تیکه چدنی با ابعاد 1515 سانتی‌متر می‌باشد. این محصول و ابعاد دیگر کفشورهای چدنی را می‌توانید با بهترین قیمت از سایت اتحادگستر تهیه کنید.

با توجه به فضای موجود، می‌توانید یکی از انواع کفشورهای چدنی را انتخاب کنید. قیمت کفشور چدنی نیز بستگی به نوع و ابعاد آن دارد. این محصول بر اساس کاربرد نیز به چندین دسته تقسیم می‌شود:

کفشور چدنی پشت بام:

کفشور چدنی پشت بام یکی از نوع‌های مورد استفاده است که در پشت بام ساختمان‌های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کفشور چدنی دارای مزایای زیادی است و می‌توانید به راحتی از آن در ساختمان خود استفاده کنید.
کفشور چدنی پارکینگ:

یکی از کاربردهای اصلی کفشورهای چدنی در پارکینگ‌ها می‌باشد. برای فضاهای کوچک با سطح آبگیر کم، کفشور چدنی بهترین گزینه است. در پارکینگ‌های بزرگتر نیز معمولا از اندازه‌های بزرگتر کفشور چدنی استفاده می‌شود.
انواع کفشور پشت بام را می‌توان به این شکل دسته‌بندی کرد:

کفشور پشت بام سه تیکه چدنی با ابعاد 10*10
کفشور پشت بام سه تیکه چدنی با ابعاد 15*15
کفشور پشت بام سه تیکه چدنی با ابعاد 20*20
کفشور پشت بام دو تیکه چدنی با ابعاد 10*10
کفشور پشت بام دو تیکه چدنی با ابعاد 15*15
کفشور پشت بام دو تیکه چدنی با ابعاد 20*20
ویژگی‌های مهم کفشور چدنی شامل کیفیت بالا، دو نوع دو تیکه و سه تیکه، مقاومت در برابر حرارت و نور خورشید، مقاومت وزنی برای استفاده در پارکینگ‌ها و قابلیت اتصال به لوله‌های فاضلاب با اندازه‌های مختلف می‌باشد. پیش از خرید، مشخصات و ویژگی‌های این محصول را به دقت بررسی کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۷:۲۶ توسط:اتحاد گستر موضوع: نظرات (0)